Kanovereniging Oisterwijk organiseert ook dit jaar weer een kano driedaagse. De kano driedaagse vindt plaats op 7, 8 en 9 juli. Op deze avonden kan iedereen laagdrempelig kennis maken met de kanosport. We starten met een workshop waarna twee mooie tochten in de gemeente volgen. Afhankelijk van de waterstanden zullen deze tussen Oisterwijk, Moergestel en Oisterwijk en Tilburg gevaren worden.

De gemeente Oisterwijk en regio Tilburg is een mooie plek, dat weet iedereen. Maar het perspectief vanuit een kayak is voor veel mensen nieuw. Nadat alle deelnemers op 7 juli de nodige instructies hebben gekregen op openluchtzwembad het Staalbergven zullen in de dagen daarna twee tochten worden gevaren. Deze tochten zullen gevaren worden tussen de kernen Oisterwijk, Heukelom en Moergestel. De exacte route is afhankelijk van de waterstanden. Na de laatste tocht zal worden afgesloten met een hapje en een drankje bij het verenigingsgebouw van kanovereniging Oisterwijk bij openluchtzwembad Het Staalbergven.

Voorwaarden:

• Kosten ?????? 25,-- per persoon, inclusief kano, exclusief vervoer, bij meer dan 3 personen korting mogelijk mail voor meer informatie
  • Zwemdiploma A verplicht (deelnemers moeten kunnen zwemmen)
  • minimum leeftijd 8 jaar
  • Vervoer van een naar de in / uitstap punten binnen de gemeente op eigen gelegenheid
Tijden:
  • 7 en 8 juli ???? ???? ????19:00 uur tot 21.00 uur
  • 9 juli ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? 18.00 uur tot 21.00 uur

Er is plek voor maximaal 25 deelnemers.????
Na inschrijving ontvangt u uitgebreide informatie over het programma. Voor meer informatie kunt u als volgt contact met ons opnemen:????Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

{chronoforms}k3d2013{/chronoforms}