Het word weer donker en koud buiten voor kanovereniging Oisterwijk betekend dat de trainingen buiten gestopt zijn. Maar binnen gaat het winterprogramma van start. Dit jaar kunnen ook niet leden deelnemen aan onderdelen van het winterprogramma.

Op vrijdag 9 november start de cursus knopen. In een korte cursus worden in drie vrijdag avonden veel voorkomende knopen en het werken met takels in de buitensport behandeld. Deelname kost ?????? 10,-- per persoon.

Hierna start de cursus kaart en kompas. Op vrijdagavond 30 november en 14 december wordt de theorie behandeld van het ori????nteren en navigeren met behulp van kaart en kompas. Op zondag 16 december van 10:00u tot 14:00u zal dat in de praktijk geoefend worden. Deelname kost ?????? 20,-- per persoon.

Ieder jaar houd kanovereniging Oisterwijk in de winter een aantal trainingen in zwembad de Leye in Oisterwijk. Hier kan er geoefend worden met bijvoorbeeld eskimoteren. Dit jaar willen we deze trainingen ook open stellen voor niet vereniging gebonden kano????rs. Voor ?????? 5,-- per training zijn niet leden welkom, wel is het de bedoeling dat je je eigen boot meebrengt. De trainingen vinden plaats op: 18 december, 16 december, 20 januari, 17 februari en 17 maart van 15:00 tot 16:00 uur.

Wil je meer informatie of wil je deelnemen aan een van de onderdelen neem dan via de email contact op met: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.