Kanovereniging Oisterwijk organiseert ook dit jaar weer een kano drie daagse. De kano drie daagse vindt plaats op 29, 30 juni en 1 juli. Op deze avonden kan iedereen laagdrempelig kennis maken met de kanosport. We starten met een workshop waarna twee mooie tochten in de gemeente volgen. Deze tochten zullen gevaren worden op de beken in Oisterwijk

De leden van kanovereniging Oisterwijk zijn iedere week actief met de kanosport. Dat is wat anders dan tijdens de vakantie in een lompe huur kano met de stroom mee een stukje varen. In de trainingen voor volwassenen maar ook in de jeugdgroep worden verschillende technieken aangeleerd. Regelmatig gaan leden van de vereniging er op uit naar het wilde water in bijvoorbeeld Frankrijk maar ook genieten van de natuur op de wateren dichter bij huis. Met de Kano drie daagse heeft iedereen de mogelijkheid om kennis te maken met de sport en de vereniging. Meedoen met een proef training is ook mogelijk, neem daarvoor contact met ons op.

De gemeente Oisterwijk is een mooie plek, dat weet iedereen. Maar het perspectief vanuit een kayak is voor veel mensen nieuw. Nadat alle deelnemers op 29 juni de nodige instructies hebben gekregen op openluchtzwembad het Staalbergven zullen in de dagen daarna twee tochten worden gevaren. De exacte route is afhankelijk van de waterstanden. Na de laatste tocht zal worden afgesloten met een hapje en een drankje bij het verenigingsgebouw van kanovereniging Oisterwijk bij openluchtzwembad Het Staalbergven.

Er is plek voor maximaal 25 deelnemers.

Klik hier om je online in te schrijven. Voor meer informatie kunt u als volgt contact met ons opnemen: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.