Zaterdagavond is de Oisterwijk 800 kano drie daagse afgesloten. Na de laatste tocht vanuit Oisterwijk naar moergestel stond er voor de deelnemers nog een heerlijke barbeqeu klaar bij het vereniging gebouw van kano vereniging Oisterwijk op het Staalbergven.

Helaas kon de introductie workshop op donderdag vanwege het noodweer niet doorgaan. Dit maakte de eerste tocht extra spannend. Op vrijdagavond ging de tocht van vanuit Moerenburg dwars door Heukelom naar Oisterwijk. "allebei de tochten waren heel mooi, ik heb genoten van de natuur onderweg. Deze barbecue maakt het weekend helemaal af."???? volgens een van de deelnemers. "kano????n is misschien wel iets wat ik vaker wil doen, ik denk dat ik 7 juli wel naar de KanoAvond kom " vult een ander aan. Drie van de deelnemers zijn nog enthousiaster en schrijven zich ter plekke in.

Op 7 juli organiseert Kanovereniging Oisterwijk KanoAvond. Hier kunnen kano????rs uit de regio elkaar ontmoeten en natuurlijk even kano????n. Meer informatie?