Afgelopen zaterdag 14 november hebben we tuindeuren gemaakt in de algemene ruimte van het verenigingsgebouw. Hoewel wij al jaren een gezellige clubruimte hebben, was er een belangrijk gemis. Het water en het sporten was niet te zien vanuit deze ruimte. Dit hebben we nu opgelost.

In samenwerking met DABA bouw is de muurdoorbraak gemaakt. Voor het Puin was aannemingsbedrijf Wolfs Oisterwijk zo vriendelijk een container te sponsoren.

Nu de afwerking nog.

Afgelopen zaterdag 14 december hebben we tuindeuren gemaakt in de algemene ruimte van het verenigingsgebouw. Hoewel wij al jaren een gezellige clubruimte hebben, was er een belangrijk gemis. Het water en het sporten was niet te zien vanuit deze ruimte. Dit hebben we nu opgelost.

Nu de afwerking nog.