Kanovereniging Oisterwijk organiseert ook dit jaar weer een kanodriedaagse. In dit Oisterwijk 800 feestjaar zullen Moergestel, Heukelom en Oisterwijk per kano met elkaar verbonden worden. De kanodriedaagse vindt plaats op 21, 22 en 23 juni. Op deze avonden kan iedereen laagdrempelig kennis maken met de kanosport. We starten met een workshop waarna twee mooie tochten in de gemeente volgen.

De gemeente Oisterwijk is een mooie plek, dat weet iedereen. Maar het perspectief vanuit een kayak is voor veel mensen nieuw. Nadat alle deelnemers op 21 juni de nodige instructies hebben gekregen op openluchtzwembad het Staalbergven zullen in de dagen daarna twee tochten worden gevaren. Deze tochten zullen gevaren worden tussen de kernen Oisterwijk, Heukelom en Moergestel. De exacte route is afhankelijk van de waterstanden. Na de laatste tocht zal worden afgesloten met een hapje en een drankje bij het verenigingsgebouw van kanovereniging Oisterwijk bij openluchtzwembad Het Staalbergven.

Direct online inschrijven?