Op 1 januari is er op het Staalbergven de eerste Oisterwijkse Nieuwjaarsduik ! In het kader van Oisterwijk 800 organiseert zwemvereniging OZC'57 deze duik. Kanovereniging Oisterwijk werkt samen met zwemvereniging OZC'57 aan deze nieuwjaarsduik op onze thuis locatie.

Wil je mee doen aan de nieuwjaarsduik schrijf je dan in op www.nieuwjaarsduikoisterwijk.nl.

Een nieuwjaarsduik is een mooi begin van het nieuwe jaar en daarmee ook een mooie start van de activiteiten in het kader van Oisterwijk 800. Tevens vragen de samenwerkende verenigingen hiermee aandacht voor het voorgenomen sluiten van zwembad de Leye in 2014. De zwemverenigingen in in Oisterwijk hebben natuurlijk een een overdekt zwembad nodig, maar ook wij als kanovereniging maken iedere winter gebruik van zwembad de Leye voor onze binnen trainingen als het buiten te koud word.

Voor meer info zie:
www.nieuwjaarsduikoisterwijk.nl