Vrjidag 28 oktober sluit kanoverenging Oisterwijk zijn buiten trainingsseizoen af met een lichtjestocht. Met creatief verlichte kajaks varen leden vanaf sportpark D????n Donk naar het Lindepark en weer terug.

Rond 20:00 vertrekt de tocht bij sportpark d????n Donk er word over de voorste stroom naar het Lindepark gevaren waar men rond 20:30 verwacht aan te komen. Na een kop warme chocomel zal weer terug gevaren worden naar het startpunt. Deze traditionele toch is de afgelopen jaren niet doorgegaan vanwege versperringen op de voorste stroom. Inmiddels zijn deze versperringen weg en word de traditie weer opgepakt.

De vereniging staat niet stil in de winter. Naast de maandelijkse binnen trainingen in zwembad de Leye organiseert de vereniging diverse activiteiten in hun clubgebouw bij het Staalbergven. Ook op sportief vlak blijven de leden actief bijvoorbeeld op hun eigen indoor klimwand.