Op zondag 1 mei is er op het Staalbergven een open dag om de start van het nieuwe seizoen in te luiden. Ook kanovereniging Oisterwijk presenteert zich op die dag op het Staalbergven.

Sinds april 2009 heeft Kanovereniging Oisterwijk haar thuisbasis op het Staalbergven en verzorgt daar de wekelijkse trainingen voor haar leden. Op deze open dag laat kanoverenging Oisterwijk zien wat ze allemaal in huis heeft. Natuurlijk is er de mogelijkheid om zelf in een kajak te stappen. Ook is het mogelijk om je dan al in te schrijven voor de kano 3 daagse of beginnerscursus van dit jaar. Op deze manier verzekert u zichzelf van een plekje voor deelname.

Naast trainingen op het Staalbergven gaan de leden van kanovereniging Oisterwijk regelmatig op pad en zoeken dan bij voorkeur het wildere water in het buitenland op. Voor iets meer als ?????? 100,-- ben je een jaar lang lid van kanovereniging Oisterwijk en dan krijg je ook nog gratis een abonnement voor het Staalbergven.

Voor meer informatie bezoekt u ons tijdens de open dag van het Staalbergven op zondag 1 mei !

Wil je een keer mee trainen of meer informatie kijk dan op www.kvoisterwijk.nl of stuur een email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..